Oferta


Artykuły do archiwizacji
Artykuły do archiwizacji

Artykuły do archiwizacji

 

Stworzenie miejsca do archiwizacji w firmie czy biurze nie musi wiązać się z dużymi wydatkami. Wystarczy wygospodarować miejsce na półkach, na których umieścimy pudełka z dokumentami, segregatorami i teczkami. Ważne jest, aby pudełka przeznaczone do ich przechowywania były: wykonane z trwałego materiału, który z upływem lat nie zniszczy się, nie przedostanie się do niego wilgoć i zanieczyszczeniasolidne i odporne na uszkodzenia mechaniczne, czyli pod wpływem przenoszenia ich w inne miejsce nie rozkleiły się posiadające szczelne zamknięcie.

 

Nasza oferta zawiera :

-Koszulki i ofertówki

-Przekładki
-Pojemniki na dokumenty i czasopisma
-Teczki

-Półki na dokumenty

-Pojemniki na kartoteki, teczki zawieszane
-Skoroszyty

-Pudła i kartony archiwizacyjne

 

Artykuły piśmienne
Artykuły piśmienne

Artkuły piśmiennicze

 

W naszej ofercie artykułów piśmienniczych znaleźć można prawdziwe perełki. Oferujemy długopisy i pióra wiodących marek, które od lat tworzą produkty najwyższej jakości, które zachwycają elegancją, wyjątkowością wzorów i długowiecznością.

W naszej ofercie mamy :

-Długopisy i pióra
-Markery, zakreślacze i pisaki
-Ołówki i akcesoria
                                                           -Korektory

 

Artykuły biurowe
Artykuły biurowe

Artykuły biurowe


Nasze artykuły pochodzą od sprawdzonych i zaufanych producentów. Współpracujemy z nimi od wielu lat, dzięki czemu wiemy, że wyróżnia ich jakość i innowacyjne rozwiązania. U nas kupisz wszystko, czego potrzebujesz do prowadzenia biura.

U nas znaleźć można m.in.:

-dziurkacze i zszywacze te tradycyjne, jak również unowocześnione w oryginalnych wzorach i kolorach,
-noże biurowe i nożyczki,
-kleje w sztyfcie, taśmie i płynie,
-taśmy klejące i samoprzylepne oraz stylowe podatniki, które będą ciekawym akcentem w każdym biurze,
-masy mocujące, czyli alternatywa dla taśm, kleju, a nawet gwoździ,
-taśmy pakowe,
-gumki w wielu wzorach i kolorach,
-temperówki,

Artykuły do organizacji

 

Porządek w biurze to wcale nie taka prosta rzecz. Ilość dokumentów, faktur, rozliczeń, kartek i karteczek- to może spowodować, że zostaniemy zasypani tysiącami papierów. Jak się odnaleźć w tym bałaganie? Mamy na to swój sprawdzony sposób, który również Ty możesz wykorzystać w swojej firmie. Wystarczy zadbać o dobrą organizację biura, czyli zaopatrzyć się w takie akcesoria, które ułatwią nam poukładanie dokumentów według określonego schematu.

 

Zatem czas na porządki w Twoim biurze. Proponujemy: kolorowe segregatory w różnych rozmiarach, przekładki kartonowe, zakładki indeksujące, koszulki na dokumenty, różnego rodzaju skoroszyty, teczki papierowe i tekturowe w różnych ciekawych kolorach i wzorach, teczki kopertowe z identyfikatorami, teczki wiszące i z szerokim grzbietem i jeszcze kilka ciekawych rozwiązań.

Artykuły papiernicze

 


Zeszyty dla każdego: nie tylko dzieci potrzebują zeszytów, dlatego w ofercie znalazło się również miejsce dla zeszytów, których okładki są w bardziej tradycyjnej formie. W linie, w kratkę i w różnych formatach, w twardej i miękkiej okładce.


Bruliony: w półtwardej i twardej oprawie, eleganckie i młodzieżowe- dla każdego coś w jego guście. Innowacyjne rozwiązania w postaci meetingbooków, czyli połączenia notatnika i teczki oraz organisernooka, czyli notatnika z przekładkami.


Bloki, okładki, notesy, bloczki samoprzylepne, zakładki indeksujące w ciekawych formach i wielu kolorach.
Akcesoria podatnika, druki akcydensowe, notesy samokopiujące, druki magazynowe, kartoteki i wiele innych druków podatkowych.

 

Urządzenia biurowe

 

Biuro to miejsce, z którego wykonuje się wiele operacji. W zależności od branży, wielkości i zasięgu firmy potrzebować będziemy innych urządzeń biurowych. Nowoczesna technologia odgrywa szczególną rolę w funkcjonowaniu firmy: ułatwia wykonywanie codziennych obowiązków, usprawnia pracę, pozwala na wykonywanie szybkich obliczeń oraz operacji, które jeszcze jakiś czas temu musiał wykonywać człowiek, co wydłużało znacznie ich czas realizacji i wpływało na dużą ilość pomyłek.

Drukarki do etykiet: poręczne, niewielkie urządzenia, które pozwalają na tworzenie i drukowanie etykiet. Sprawdzają się one szczególnie w małych i dużych sklepach i agencjach reklamowych oraz biurach graficznych.


Kalkulatory: niezbędne urządzenie nie tylko w biurze, ale również w domu. Pomimo, że w dzisiejszych czasach wszystkie obliczenia możemy wykonywać przy pomocy telefonu komórkowego i laptopa, to nadal kalkulatory cieszą się dużym zainteresowaniem szczególnie wśród tradycjonalistów. W naszej ofercie dostępne są zarówno te proste i klasyczne kalkulatory, jak również kalkulatory naukowe i wyposażone w niewielką drukarkę.


Niszczarki: coraz częściej można je spotkać w firmach, biurach, a nawet w sklepach i instytucjach państwowych. Ich podstawową funkcją, jak sama nazwa wskazuje, jest niszczenie dokumentów. Wiele z nich wymaga dokładnego zniszczenia, aby dane w nich zawarte nie dostały się w niepowołane ręce. Możemy oczywiście podrzeć je ręcznie, ale jest to bardzo pracochłonne, pochłania dużo czasu i oczywiście nie zrobimy tego w tak precyzyjny sposób, jak urządzenie do tego przeznaczone. Niszczarki kupuje się również z innych, równie ważnego powodu, a mianowicie pozwalają zaoszczędzić miejsca w koszach na śmieci. Same korzyści.


Gilotyny: czyli urządzenia do cięcia papieru. Pozwalają na wykonanie takich rozmiarów papierów, jakie są nam aktualnie potrzebne, bez ręcznego odmierzania linijką i cięcia kartki nożyczkami. Szybko, sprawnie i precyzyjnie.
Laminatory: najczęściej służą do tworzenia wizytówek, zaproszeń i kart okazyjnych. Są również stosowane do laminowania dokumentów i identyfikatorów. Szerokie spektrum zastosowania sprawia, że są stosunkowo częstym wyposażeniem biur.


Akcesoria: folie do bindowania, folie laminacyjne, tablice magnetyczne, płyny do czyszczenia tablic, antyramy, tablice z korka i wiele innych przydatnych akcesoriów.